neděle 11. února 2018

"Zbytkové" zapečené palačinky

Nemůžu se nepodělit o tohle jídlo "codůmdal". Zbyly mi v lednici dvě palačinky a jeden naan z víkendu, losos z předchozího večera a v lednici byly dva ovčí sýry, které bylo nutné spotřebovat co nejdřív. Zrovna jsem se chystala dělat špenátovou polévku, takže jsem špenátu přihodila trochu víc a vypůjčila si ho k palačinkám....

INGREDIENCE
spařené listy špenátu
losos
palačinky/naan
vejce
tvrdý sýr
sůl, pepř, chilli

POSTUP
Lososa natrháme na kousky a smícháme s listy spařeného špenátu. Touto směsí naplníme palačinky, zarolujeme a vkládáme do zapékací misky těsně vedle sebe. Palačinky zalijeme rozkvedlaným vejcem (na 3 placky jsem použila dvě vejce) a bohatě posypeme sýrem dle svého výběru - u mě to byla archivní ovčí gouda a jeden ještě archivnější ovčí (takový ten, co už vrže mezi zubama).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.