čtvrtek 8. února 2018

Bezlektinové "kari" s naanem

INGREDIENCE

kari
kuřecí prso
mrkev
petržel
cibule
česnek
zázvor
kokosové mléko
kari koření
cayenský pepř

naan
1 hrnek kokosového mléka
1/2 hrnku tapiokového škrobu
1/2 hrnku mandlové mouky
sůl


POSTUP
Recept na naan jsem používala tento. Smažila jsem na suché pánvi a fungovalo to výborně. Těsto jsem měla hustší než ve videu, ale nechtělo se mi to moc ředit mlékem, takže jsem nechala tak. Naan chutnal výborně, ale nekřupal :(
Co se týče "kari", já vlastně ani nevím, co se může nebo nemůže nazývat kari, tak mě nelynčujte :) Nazývám karim cokoli, co je z jednoho hrnce a má v sobě zeleninu, kokosové mléko, popřípadě maso. Ráda do kari používám i žampiony, jsou v něm moc dobré. Postup asi netřeba moc rozvádět - na olivovém oleji jsem nechala zesklovatět cibulku, přidala jsem česnek, zázvor, na kostky nakrájenou mrkev a petržel. Když zelenina změkla, přidala jsem koření a maso, po zatažení zalila troškou vody a přidala kokosové mléko, které mi zbylo z naanu. Sůl, pepř a nechat pod pokličkou mírně probublávat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.